torsdag 4 februari 2016

Inga typiska julfärger.

Brunt och ljusblått med vita ramar ser helt ok ut på ett julkort. Text stämpel och chipboard hjärtan från Gummiapan ett hjärta har jag embossat på ett annorlunda sätt. Jag har använt mig av lim och embossingpullver för att få en ruggigare gammaldags yta. Det tar lite längre tid innan det smälter ihop och torkar , men tyckte det var värt det, när jag fick till den yteffekten  jag var ute efter. Stämpel är en My Besties. Papper Maja design, 



Kortet är med i följande utmaningar:
craftyhazelnutschristmaschallenge. #266  
 funwithshapesandmore. #195   mybestiesspanishchallengeblog #19
mybesties3ddecoblog.blogspot. #2

Dåligt väder ger möjlighet att scrapa
och öka på julkorten.
Tack för att du tittade in.
Zora 


6 kommentarer:

KarinsArtScrap sa...

gorgeous colouring and fantastic card Zora
Gr Karin

Susan Powell sa...

What a sweet image - love your coloring! Thanks for joining us at Christmas Card Challenges.

Mandy LaCroix sa...

Your coloring is FABULOUS! I love seeing your projects! :)
Thanks for sharing it over at Christmas Card Challenges!

La Papera Gialla sa...

Lovely card and great colors!
Thanks for playing with us at Christmas Card Challenges this week!
Monica - CCC DT

Vicki sa...

Such a beautiful card! Love your coloring. Thank you for sharing with us at 3D and More Challenge.
Vicki, DT

Andrea Beecroft sa...

Such a cute here I love the way your have made your card too. Thank you for sharing it with us over at My Bestie 3D and More Challenge. Good luck with your entry. Hugs Andrea DT