fredag 21 september 2012

KVADRATER

Nu när man vaknar på morgonen är det mörkare och solen är svag orange på horisonten,det är höst.

Det är redan mitt i september och alla härliga höstfärger dyker upp i naturen  Här kommer ännu ett kort som jag gjort av Scrapfabrikens vinst .Detta blommiga papper går i några höstfärger. Jag har gjort ett "bra och ha" kort.  Här har jag använt ett papper som är 14 x 14 cm.  Lite blommor som dekoration och en textstämpel från Gummiapan som jag gillar mycket. Kvadraterna är fästa med 3D kuddar.

 


Kortet är med i följande utmaningar:
Bellichallenge. #152 Autum/fall 25.9      Papelitosstamps. #12 Anything goes  25.9
Papertakeweekly.  Autum   24.9         Bearlymine  #53 Fall 24.9
Crazy4challenges. #154 anything goes 23.9  Citycrafter.#127 inchies
Divasbydesignchallenge.#53 Lovely layers 26.9


Ha en bra helg och tack för att du tittade in.
Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar också :O)
Zora


10 kommentarer:

Kasia Gawęda-Białostocka sa...

Its beauty is in its simplicity! Beauty and simple card. Very original idea! I love that!

Ros Crawford sa...

What a lovely card ... Many thanks for playing at CCCB

Kirsty Vittetoe sa...

Wonderful layers, thanks for playing along with us at CCCB!

Anna sa...

Hej! Tjusigt=) Hur har du gjort detta kort?

Laura Bradley sa...

Fab card! Thanks for sharing with us at Bearly Mine! Laura x

Anonym sa...

A very nice card!!! Thanks so much for sharing your adorable card this week at CCCB :-)

Unknown sa...

Your card looks great. I love the design.. Thanks so much for playing along with us over at CCCB!

Pat K sa...

Beautiful card - love all the layers. Thanks for joining us at the Belli Challenge. hugs, Pat K.xx

Tracey Manderson sa...

Wow great idea! Thanks for joining us at Bearly Mine, good luck and hope you will join us again.
Hugs
Tracey
xx

Wendy sa...

Great card,love the layers...Thanks for joining us at Divas this week.
Wendy xx