lördag 9 juli 2011

Skiss DT-uppdrag

Vi ska på kalas till en släkting som fyller år och då ville jag göra ett neutralt kort. Papper från Maja design, jag älskar dessa papper stämpeln Grattis#7.  Jag har lekt lite med vanlig ståltråd både som blad och dekoration

Det är ett minikort 10 *10 cm. Alla kanter är shalkade med svart distress och sedan har jag använt mig av blå Stickles. Till detta kort kommer det att finnas en altrad konservburk, men den kommer nästa vecka. Jag har sett på flera bloggar och ville testa själv. Beskrivning kommer.



I kortet har jag stämplat Collage Carpe diem. Båda stämplaran finns hos Pysselmyran



Scrapa lungt i helgen, så ses vi snart igen!
Zora

3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ett jättesnyggt kort.
Ska bli spännande att se din burk
Kramisar

CarpeDiem sa...

Väldigt stilfullt kort. Jag gillar färgvalen på papprena. Ska bli kul att se den tillhörande burken..
Mvh,
Ewa

CarpeDiem sa...

ps. CarpeDiem-stämpeln vore nåt för mig :)