söndag 12 juni 2011

Tenk rosa

En utmanng hos Sukkersött som jag inte kan stå emot. Det gäller att tänka rosa, jag har väldigt mycket rosa papper-så då tyckte jag att den här utmaingen kunde passa :O)

En tags döljer sig under rosetten. Hjärtservetten har jag ritat av och klipp ett hjärta som jag satt ovanpå, men 1cm mindre. 


Magnoliastämpeln är målad med Promakers och en del av blommorna är hemmagjorda. Stickles på klänningen, blommor och papperskanterna. Här kommer en  närbilder på detaljerna

Ha en bra start på veckan!
:O) Zora

4 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Men åhhh så jättefint det är

MirreP sa...

Supersött kort!
Du är helt otrolig med dina blommor.
Kram

Gro sa...

Så utrolig nydelig kort. Tilda erså søt, og det blomsterarrangementet ditt likte jeg veldig godt.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
Klem :o)

Ane sa...

Hei! Kjempe lekkert rosa kort! Og lekkert pyntet! Flott fargelagt motiv:) takk for du deltar hos sukkersött!
KLem Ane:)